Kui jutt läheb tarkvara kasutatavusest, siis tegelikult võib palju rääkida. Põhjuseks on see, et "average" kaasaegne inimene kasutab mingi tarkvara oma elus igapäeval. Ja väga loomulik ka see asi, et kui tarkvara meie ümber on suht palju, siis on palju nii hea kui halva kasutatavusega tarkvara. Esiteks alustan sellega, et räägin praegu oma mõtet, ja teie arvamus võib olla erinev.

        Näiteks võin tuua Windows 8 "user interface"-i. Windows 8 oli proov teha innovatsiooni, mõelda välja midagi uut aga kasulik, ergonoomiline ja mugav. Aga kahjuks, nagu öeldakse Internetis, see oli täielik "fail". Kui eelmised Windowsi versioonid olid suht samamoodsed (ehk kui sa oskad kasutada Windows 95, sul ei võtta palju aega Windows 7-ga harjutamine),         Windows 8 tegi uut kasutajaliides, ja see oli väga... ebaintuitiivne. Intuitiivne mõtlemine tarkvara arendamise jooksul on väga oluline, vähemalt sellepärast, et mitte kellelgile ei meeldi 10 minutit otsida "exit" nuppu rakenduses. Ja kahjuks mul siiamanii tekkivad probleemid Windows 8 kasutamises. Ma võin öelda, et Windows 8-s on väga palju muutusi, kui võrrelda eelmisega versiooniga. Seega, võin öelda ka, et õpitavus selles OSis on halb. Kui kasutamise jooksul kasutajal on mõtted "varem oli parem", see on esimene marker, et rakenduse disainige on midagi valesti. Kui ma ei eksi, mingi aeg pärast Windows 8 "release"-st, Microsoft pani vana disasini suvandit tagasi, ja viimastel versioonidel saab ka kasutada Windows 8 "vanamoodi".

        Aga räägime ka rahuolust. Kas kasutuskogemus oli meeldiv? Minu jaoks, Apple toodangutega mul hea ja meeldiv kasutuskogemus. Ja see on väga mitmekülgne tunne. Ma terve elu oli "android"-i kasutajana, aga 2 tundi koos iPhone'ga vahetas minu arvamust. Apple toodang tihti on väga ergonoomiline, ilus ja meeldiv asi. Sul ei võta palju aega et harjutada kuidas kasutada macOS,  ja väga oluline on see, et sulle meeldib kasutamise protsess. Ma arvan, et Jobs palju mõtles selle peale, kuidas oleks mugavam kasutada Apple toodangut.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога